24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt! | Wiedźmowa głowologia

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia 
życzę Wam wszystkiego, co najlepsze! 
Nastrojowych i spokojnych świąt, 
pachnącej choinki, 
pysznych pierników i odpoczynku. 

No i może jakiejś książki pod choinką :)


I jeszcze krótka sesja zdjęciowa:


Wesołych Świąt! | Wiedźmowa głowologia
Moja siostra upiekła pierniki i ozdobiła je razem z mamą.


Wesołych Świąt! | Wiedźmowa głowologia
Piernikowy renifer autorstwa mojej siostry.


Wesołych Świąt! | Wiedźmowa głowologia
Fabryka pakowania prezentów - w roli elfa moja siostra 
(to mistrzyni pakowania prezentów!).


Wesołych Świąt! | Wiedźmowa głowologia
Rudy pomocnik świętego mikołaja, czyli mój kochany s(w)eterek :)

2 komentarze:

  1. Tobie również wspaniałych Świąt życzę :*
    A pomocnika masz super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Też mi się podoba rudy pomocnik. Słodka, niewinna mordka kradnąca kapcie :D

      Usuń