14 marca 2017

Book haul: lutowy stosik książkowy

Book haul: lutowy stosik książkowy | Wiedźmowa głowologia

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje ostatnie zdobycze. Mimo że to stos lutowy, a wiosna jeszcze na dobre nie zawitała do Polski, to na zdjęciach pojawi się nuta zieleni. 

Co prawda nie doszły do mnie wszystkie książki, ale najwyżej pojawią się w marcowym stosie, bo już i tak mamy połowę miesiąca, a ja dopiero chwalę się zaległymi tytułami. Większość książek tradycyjnie kupiłam, chociaż kilka tytułów trafiło do mnie w inny sposób. Zainteresowani? Zapraszam na book haul, czyli lutowy stosik książkowy!


Book haul: lutowy stosik książkowy | Wiedźmowa głowologia

Pierwszy stos od góry:
  1. Marsjanin, Andy Weir - wydanie kieszonkowe, ale podobno książka jest fatalnie przetłumaczona, więc trochę szkoda mi było pieniędzy na droższe wydanie. Zakupy w mestro.pl (bardzo ładne promocje - a jeszcze niższe, jeśli wejdzie się przez Ceneo).
  2. Prawdodziejka, Susan Dennard - nawiązałam współpracę z wydawnictwem SQN i to pierwsza z dwóch pozycji, które dostałam do recenzji [recenzja].
  3. Mechaniczny, Ian Tregillis - druga książka od wydawnictwa SQN [recenzja].
  4. Bez mojej zgody, Jodi Picoult - co dwa tygodnie w kioskach ukazuje się nowa książka tej autorki, a to była pierwsza z nich. Czytałam tę książkę w oryginale i jestem nią zachwycona, więc uznałam, że muszę ją mieć, żeby puścić dalej w świat, ponieważ jest doskonała.
  5. Tysiąc jesieni Jacoba de Zoeta, David Mitchell - to książka autora Atlasu chmur i Czasomierzy. Ponoć historyczna. Kupiona w promocji w Świecie Książki.
  6. Republika. Nieustanne tango, Leszek Gnoiński - wygrana w konkursie na stronie Lubimy Czytać.

Book haul: lutowy stosik książkowy | Wiedźmowa głowologia

Drugi stos od góry:
  1. Odkurzacz czarownicy, Terry Pratchett - no cóż... To tak odnośnie do tego, że kupuję wszystko, co jest sygnowane nazwiskiem Pratchetta - nawet jeśli są to bajki dla dzieci :) Zakupy w mestro.pl
  2. Bezkres magii, Brandon Sanderson - to przykład książki w dobrej cenie. W tej chwili nie zamierzam jej czytać, ponieważ nie znam wszystkich światów stworzonych przez Sandersona, a ponoć niektóre opowiadania są niezłymi spoilerami, ale niech książka stoi na półce i czeka na lepszy czas. Zakupy w mestro.pl
  3. Mapa czasu, Félix J. Palma - ta trylogia kusiła mnie już od dawna, ale ostatnio znalazłam ją w bardzo dobrej cenie na Allegro i dlatego mogę pochwalić się w stosiku tym zakupem :)
  4. Mapa niebaFélix J. Palma - j.w.
  5. Mapa chaosuFélix J. Palma - j.w.
Doskonale zdaję sobie sprawę, że to nałóg, ponieważ kupuję znacznie więcej, niż jestem w stanie przeczytać, ale w takich momentach uaktywnia się we mnie potrzeba zbieractwa. Poza tym jeśli książka jest w dobrej cenie, a kiedyś i tak będę chciała ją przeczytać, to jak jej nie kupić?! No jak?!

Na dzisiaj to już wszystko. Jak podobają Wam się moje zdobycze? Dobrze wybrałam? Podzielcie się opiniami :)

8 komentarzy:

  1. "Bez mojej zgody" spowodowało, że poczułam miłość do twórczości Picoult! Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nowe książki <3 Nawet jeżeli nie sa moje xDDD
    Bezkres magii na pewno kupię, bo wiadomo, Brandon.
    O matko Prawdzodziejka... Zdecydowanie nie polecam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słyszałam to o "Marsjaninie" :C Może jak trochę poczekam, to się poprawią...?
    Pierwszy tom "Mapy czasu" mam, ale szczerze mówiąc, nijak mi się ta książka podobała - w kolejne nie mam zamiaru inwestować. Wolę kupić sobie książki Grzędowicza, albo Herberta, którego od przedwczoraj kocham, mimo, że "Diuny" jeszcze nie skończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkretne zdobycze. :D
    Przygarnęłabym z chęcią "Mapa czasu", "Mapa nieba", "Mapa chaosu".

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokrywa nam się tylko "Bezmiar magii" i powiem Ci, że dobry jest, mimo że wszystkich światów Sandersona też jeszcze nie znam. Opuściłam więc opowiadania z Mgły zrodzonego. A reszta prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygarnęłabym kilka! Przede wszystkim Sandersona! Potem Mitchella i Mapę czasu. "Marsjanin" podobno jest bardzo dobry, więc w sumie też bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sanderson u mnie już czeka na przeczytanie jakiś czas... Ale zamierzam ten tom przeczytać jak skończę poprzednie. Zostało mi jeszcze Elantris. Czekam na recenzję tej trylogii o Mapach, fajnie się prezentują te tomiszcza, nawet jeśli widzę tylko grzbiety :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Tysiąc jesieni..." też mam na swojej półce, ale nie mam pojęcia kiedy przeczytam, bo ostatnio "Widmopis" troszkę mnie rozczarował.
    Trylogię Felixa J. Palmy również kupiłam okazyjnie - te okładki są przepiękne!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń